2020年11月9日星期一

01 - 前傳 - 小青蛙

01 - 前傳 - 小青蛙

話說,我出世晌大陸偏熱既地方,由外婆揍到我一歲半左右就交返比當時身在天津既媽咪。途經好多省份由唔同既親戚暫時照顧,終於送到我到天津時已經差唔多兩歲。開始識行,牙牙學語,如是者我就晌天津一直住到三歲。


一日,阿爸忽然建議不如向南遷居,話天氣暖d會好d,佢落返廣州一帶搵到地方。然後就準備我地舉家搬去廣東。當時五歲既大哥已識得幫手執野,而我,一舊飯咁,唔打爛野都偷笑。幸好,我係細仔,特別得屋企人照顧,由其我大哥,佢好鍾意抱住我玩。


咁,準備好一切之後就搬,有架大貨車停晌門口,好多叔叔一齊搬野,媽咪大哥都要幫手搬。搬咗都幾耐吓,而我,就一直坐晌車入面等。好喇,搬好之後開車,當時車程預計要大約兩日時間,因為有好多路都未起好。沿途去到一個唔知咩湖既上游,阿爸話不如落車睇風景,話係旅遊區,平時唔係好多機會嚟。咁咪一齊落車,行吓囉。


本來都冇咩事,附近好多遊客,仲爭住上山頂想望落嚟睇晒成個景。我地襯熱鬧,跟埋一齊上去。但上山條路越來越窄,而人就越嚟越多,越上得高就越多人迫埋一齊。就晌呢個時候發生意外,我拖住媽咪隻手突然比人撞甩。我身不由己咁晌人群中轉來轉去更被逼到埋橋邊。而因為咁,我失足跌咗落橋,而橋下,就係條河。


以我當時得三歲遇到呢d情景梗係驚啦,一跌落水就沒頂,仲比河水一直沖到去下游。媽咪大哥阿爸見到當然緊張,沿路跑返落去想救返我。而我,浸晌個水流都算急既河流入面,我諗住今次實死。但我又唔想就咁樣死,點算好?我想大叫想喊但口鼻就不停飲水。今次同平時浸浴缸玩水唔同,我知我係會死。


抬頭,係喇,抬起個頭。水流沖到我個人不停打轉,而我開始嘗試雙腳大字形,曲起雙手,手掌重疊放晌額頭。做咩?準備向下拍,因為當時記得大哥同我玩果陣,曾經教過我一個叫「掌上壓」既動作,我模倣咗。索性背向天,雙手向下拍等個頭可以向上,我心想咁就有機會晌水面吸到一口氣。當然,我當時根本唔識游水,但我唔想死。我想呼吸,同埋,我要呼吸。


水入面我一直合埋眼,因為明知開眼都睇唔到野。鼻入咗水好辛苦,就忍住唔用鼻,只用口。水入面噴晒氣之後忍住,再拍一次,再大啖吸一口氣。明白咗晌水可以呼氣,吸先要上水面。希望咁樣我可以支持到宜家趕緊嚟救我既大哥同阿爸阿媽。我 ..... 唔想晌我3歲呢個年紀就死,同埋唔想離開咁錫我,照顧我既屋企人。


漸漸水流冇咁急,而我領略到姿勢雖然應該幾肉酸,但吸到氣就得。水入面呼吸全部用個口。如是者唔知過咗幾耐,我都好累。感覺到我個身開始撞到d野,要勉強開眼睇,我係比水流漸漸沖埋靠近岸邊,有好多石頭,撞到我周身傷。但呢個係機會,我把握撞到既一舊石,我捉住舊石既邊,用盡全身所有力纏住呢舊石。抱住舊石爬上上面,手腳仲係比水沖住,但個身已經可以離開水面。我伏低個身時將頭先飲咗既水,順勢嘔返一大半出嚟,我可以勉強喘住氣呼吸。


一個三歲細路既求生意志,令我今次救到自己。事隔幾耐我屋企人先搵到我?佢地話一個鐘。發現我之後,話我攬得舊石好實,個人無意識,只有微量呼吸。當然即刻要送院,不過當時醫院唔多,最近既路途都好遙遠。唯有先送去附近簡陋既診所,運我過去既車就係本來幫我地搬屋既果架車。

 

當晚,我雖然冇死,但開始發燒,唔知係浸水太耐,還是割傷感染細菌,總之發高燒。仲大鑊,當時既人醫護常識冇宜家咁豐富,有人甚至去廟求咗符水返嚟。唉。我要第日既中午,有人話打到電話某個醫院有位,同埋問埋個位置之後先運得我過去。入院,我係要我出事後既第三日。

 

情況點?我唔知,我當時係一直昏迷緊,到醫院我依然係昏迷。直至出事既第五日,我入院既第三日,醫生同我阿爸講如果我今日再唔醒,準備定身後事。係晌我床邊同我阿爸講。呢句,我當時係聽到,我開始有意識,但個人仲係郁唔到,睜唔開眼同講唔到野。


我唯一可以感覺到既,就係我呼吸,咁就呼吸。我學返當時跌落水之後領悟到既呼吸方法。用力用口吸一啖氣,再用口慢慢呼出嚟。呼晒之後再大力吸一口氣,然後又慢慢呼氣。呼到終於有聲,就類似吹口哨既聲。同時間我手腳開始郁得,手指開始郁得,我感覺到我返嚟喇。雙手仲可以握拳,咁就一直保持咁樣呼吸同握拳動作。


而正當準備執野想離開醫院,將我唔得呢個消息話比我媽咪知既阿爸見到。佢即刻叫醫生過嚟。然後,我開始可以打開對眼,我唔想死,所以我對手,一直仲做緊握拳既動作,呼吸一直係咁怪。


我見到我阿爸流眼淚,我跟住流,直到阿爸抱住我既時候,我開到聲,好用力咁叫:「爸爸.....」。然後醫生問我覺得邊度唔舒服,我就話,急尿。哈哈,飲咗咁多水,吊咗咁多葡萄糖,呢五日冇去過廁所,唔急就有鬼。而佢地抱起我去廁所。除我條褲睇住我個何b仔,如江河缺堤咁巴巴聲。痾咗三分鐘先痾得清,幾勁?

 

醫生早在大約一個鐘前話我大概冇得救。但一個鐘後佢改口,話我一切正常,休息半日可以出院。自此,我唔再怕水,返到新屋企時仲好鍾意浸住浴缸。而且,我望住由水喉沖出嚟既水。好驕傲自豪地咁講:「你地有咩咁可怕?」。嘿嘿。

 

 

全篇完   


回首頁

0 則留言:

發佈留言

歡迎表達意見

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁