2020年11月9日星期一

03【第一次拖手】

【 第一次拖手_男仔篇】

14歲,讀中二,見完我家姐之後對女仔開始有好奇心。一次學校旅行响禮堂一班同學集隊執緊野果時,有個幾熟嘅女同學執得又慢又論盡,我行埋去幫佢將佢一大堆野包埋一齊塞落個大袋之後,佢居然話重得滯拎唔到。唏,我二話不說抽起佢袋野揹住再企身拖住佢隻手話:「快D行啦,架旅遊巴就開喇。」行咗四五步全場静哂我先發覺,個女仔面都紅哂要走去廁所洗面。結果,我要入訓導室解釋無得去,反而個女仔又可以去,谷鬼氣。

 

佢老鼠,我當時都唔知咩事,咪縮手囉,但無啦啦群情洶湧,D老師好似走火警咁走來走去,又叫兩個高年班嘅沐咀攔住我,糾纏間我推跌佢兩個,跟住八九個再圍我。訓導室,我係比佢地夾硬抬去。

 

因為係全校性旅行,訓導室内剩係留低個正訓導主任看住我,佢响我面前行來行去,吞吞吐吐咁,「你,你,你 .... 。」我問佢:「你係咪口吃呀?咁以後仲點教書吖你?」 佢居然激到青筋都現埋,「你,你咁大膽拖住女仔隻手?」 我好疑惑咁問佢:「乜好難咩?阿Sir 你唔係未試過吖嘛?」

 

跟住我地拗起上嚟,妖,講口才我敢講全校冇人夠我嚟,佢一言我九鼎之下佢唯有揸本書拍我,傻咩?我會坐响度比你拍? 咪避囉。就咁,响訓導室教員室來來回回咁跑來跑去跑咗半個鐘,樓下乜車都開走晒,我死死地氣攤响度話:「唉,生無可戀囉,阿Sir,我唔挣扎喇,任由你處置。」哈,係我要咁講佢先知驚。果陣好流行體罰學生,吊高毒打無所不用其極。不過,若然係個學生跳樓自殺當然就另當别論,估唔到第一次拖女仔手仔就搞到咁大單。

 

幸好,真係嚇倒呢個訓响度嘅主任阿Sir,「有事慢慢講。」我:「慢慢講?你話,咪催我吖咁。阿Sir,我殺咗人咩家下,搞到咁大陣仗?」 佢又口窒窒咁:「你你你,公然拖女學生隻手喎,人地家長問起你要校方點答?唔得喇,呢件事一定要通知你家長」。我:「呵呵,你搵得到我老豆先算,我已經有兩個禮拜未見過佢」。阿Sir:「咁搵你媽媽」。我:「仲冇可能,我相信就算宜家我屋企地震我阿媽都唔會走出間屋,三步不出龜門呀,哈哈。」

 

時間一分一秒咁過,佢一輪咀講好多耶穌吖,佛經吖,三字經吖,一味喃嘸喃嘸,聽到我恰眼瞓。無可否認,佢係訓導主任,眾人眼中佢係好惡死,教高年級生物物理。雖然佢冇教過我,但你估由中一我踏進呢間學校開始比佢罰得少咩?而且我地早己培養出深厚師生感情,「係咪啫,阿Sir?♡」。後尾,我話:「咁啦,就快十二點九,你都抖陣,我地食飯先,食飽再鬧過,0kay?」

 

本來我成個書包裝滿野食,不過阿Sir話出去食,咪出去食囉,「但我冇帶錢喎」,佢一野拍我背脊,「行啦,死仔。」食緊果陣佢又想唸經,我提佢公眾場合唔好講呢D,一陣比街坊聽到傳開哂就唔好啦,影晌校譽。食完返到學校,佢冷静咗反問返我咁宜家點算?


我答佢:「車,有咩點算,嗱,宜家D校工咪洗緊地洗緊廁所嘅,一陣佢地返嚟話我有份做嘅,話已經罰咗我做呢D,同埋我已經知錯肯悔改,跟住再洗一個禮拜廁所以示懲罰,女方家長果度話我已經知錯,捉我去當面同佢地道歉,話只係一時情急錯手,唔係拍拖更唔係非禮,保証唔會再有下次,更已經將我調離唔係同個女仔同班,咁得啦?」

 

訓導主任窒咗晌度,冇得駁,唔係咁可以點做?殺咗我或者拉我去坐監吖? 而且佢諗落又好似真係唔係咁大件事,無謂小題大造,只不過, Sir :「….. 喂!咁即刻去洗地板洗廁所!」我話晏D先,佢地大概四點左右先返喎。阿Sir即噸起個款,「宜家係罰你吖,記住聽日開始小息同放學你要逐層廁所洗乾净佢,知唔知? 」哈,呢個阿Sir 真趣緻,「Yes,Sir。」

 

件事無疑轟動全校,一個form2仔…… 當小息果陣校工攞定毛巾水桶擺定响班房門口,D 同學仔已經笑到抽筋,都幸好,我係曳,但始終人緣都唔錯,佢地多數只係講笑咁講,「洗廁所洗廁所,你就好啦,咁快可以學到一技之長」,有D女同學仲衰,俟响門口咬住唇,伸隻死人手出嚟,「耶~ 我又要拖吖」,玩足一個禮拜,死未?

 

完。


【第一次拖手_女仔篇】上

喜歡,係明明妳唔鍾意百厭星,但佢百厭妳會鍾意。喜歡,明明妳唔鍾意人地掂妳D 野,但佢掂,妳完全唔介意。喜歡,明明返學唔係行呢條路兜個大圈,係因為佢會行呢條路。喜歡一個人會改變晒妳本來喜好,呢堆說話我本來唔信,直至中一,新學校新學期開學,遇到呢個比我所識最百厭果個都仲要百厭十倍嘅男仔,我信了。

 

返學第三日見個男仔比人蝦,有三個高年班男生圍住佢推推撞撞,鬼咩,你個樣咁招招積積,唔蝦你蝦邊個?但一個星期後佢再返學就已經聯同四個同學一齊入學校,唔見果三個高年班嘅出現,而佢,神態自若。 兩個禮拜後上體育堂因為M痛所以坐埋一邊,呢個同大家一樣係新生嘅男仔好主動幫阿Sir 示範熱身操,仲經常幫阿Sir 補充,用我地聽得明嘅說話再講解一次,有時仲幾風趣。

 

雖然我唔太鍾意上體育堂,要郁又曬又出汗,好辛苦,但有呢個男仔出現,唔單止班男仔活躍咗,連有啲女同學都好樂意去玩,本來課程根本冇咁快教打籃球,不過呢個男仔唔知點解成日晌操場搵到個波出嚟,漸漸阿Sir 都冇佢地符。玩啦,略略講啲規矩打法,咁就大半班男仔走咗另外一邊,阿Sir反而可以專心教我地其他野。更留意到,有其他女同學不約而同一齊留意呢個男同學。

 

我同個男仔同班,成個上學期一句說話都未講過,有女同學埋去撩佢傾計時佢唔睬人,懶高竇。反而男同學佢一定睬,講野係寸,不過又唔係太多人憎佢,係班上成績最好嘅五個就憎到佢入骨,話佢上堂成日搶野講,又答埋啲野狗屁不通。可能因為上學期考我考第六,無謂同前面五個死讀書嘅書蟲爭,所以頭腦比較清晰。

 

呢個男仔成日將啲野扭曲反轉嚟講,反而印像仲深咗。而佢,似乎係知道答案先故意講成其他野,有老師讚過佢有多重思維,但個腦成日咁轉來轉去唔辛苦架咩?真係好想問下佢。不過,佢係唔睬女仔,點算?

 

到下學期,依然係女仔有女仔玩,男仔有男仔玩,小息有人提議去睇打波,原來又係為咗睇佢。佢唔高大,打籃球成日出埋啲怪招,人地跳高佢走去扯人條褲,踩人鞋踭。爭波果陣唔係大嗌有狗屎就有曱甴,仲抵死到真係袋真曱甴晌褲袋,就咁掉向人地,痴鬼線。


第一次拖手_女仔篇】

領導才能幾好,班男生幾聽佢話,一同第二班同學鬥波,佢會分派人手阻呢個阻果個,令我地班全隊人都知要做乜。係聽同學分析架咋,因為我連睇都未識,剩係覺得佢好搞笑。

 

有次星期日著裙行過球場見到佢,諗住叫一叫佢,佢望到我,疑惑咗一陣就走咗去。起初以為佢唔認得我或者乜野,好面懵咁走咗。個球場離我屋企好近,成日經過,有次著短褲行過比佢見到,咁反而係佢叫我,奇怪? 之後晌班房見到佢開始會同我打招呼,受寵若驚,觀察一段時候先發現原來佢唔鍾意人地著裙。

 

佢成績唔差,升中二時佢可以同我地十個升同一班,開心。傾計多咗,次次都引到我笑,搞到見到佢個樣就好想笑。陽光男孩,一個暑假後曬到成舊炭咁返嚟,係得啲牙係白色。依然晌學校經常打波,而我地女仔去睇佢果陣對我係特別好,隔離啲女同學醋味就濃咗好多。「做乜佢剩係叫妳?做乜剩係妳講野佢先應?做乜妳拍佢膊頭佢唔縮?」呢班女仔唔知道一個真理,人地係唔會同著裙嘅女仔一齊玩架。

 

到秋季旅行果日我腦入面諗好多野,一陣用咩藉口叫佢過嚟請佢食野好呢?又,今日好多人著咗褲,佢會唔會又會對其他女仔都好呢?哎呀,好亂吖我。 搞搞下晌禮堂我整理緊點樣分配好食嘅,飲嘅,毛巾,其他野,分類咁擺入個旅行袋入面。佢行埋嚟一野就將所有野包埋一齊塞入個袋入面,我碌大隻眼望住佢,「耶,咁重點拎呀?」 嘩,佢跟住單手拎起我個袋揹住,再捉住我隻手就拖住我行,話,「行啦,架巴士就開喇。」

 

我,我,我緊張到比佢嚇到瀨尿,感覺條褲濕濕地,要即刻衝去廁所。而佢,就比學校扣留。跟住我地比人地完全隔離,仲調佢去第二班上堂,我哀求學校唔好通知我屋企人,猛咁解釋其實咩事都冇,但呢班似個男仔成日形容有語言障礙,腦構造與一般人唔同嘅老師就全部諗埋一邊,公報私仇咁係要罰個男仔。唉,罰佢咪即係罰埋我。以後,最多我地離遠見到做個苦笑嘅表情之外,仲可以做乜?

 

 


回首頁

0 則留言:

發佈留言

歡迎表達意見

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁