2020年12月4日星期五

08 【 誤 會 2】

可盈生於二月十四,水瓶座,好有水瓶座特質,佢或者知道自己唔屬於天才類型,但對於外表顯露出極天才計數仔係有幾分仰慕。佢話:( 楊康?哈哈哈,咁木姐姐呢?你結拜兄弟郭靖晌邊呀?) 笑得鬼咁大聲。我o殊佢,叫佢咪嘈。比咗入場費租Locker 租鞋錢,唔好嘥時間,換鞋先,以星期六下午嚟講今日唔算多人,所以鞋尺碼好易搵啱,好彩。  


幫可盈綁好鞋帶之後開始拖住佢行,當然扶個啱啱學佢梗係又驚又企唔穩,逐漸變得直情係攬住我咁行出去。我教佢先以最簡單單腳企穩,企穩企定慢慢座低個身用另一隻腳向後撥,雙手擺動吓保持成個人平衡咁一步步向前。  


其實講乜都冇用,溜咗三個圈可盈仲係雙手搭住我雙手前臂面對面咁望住我而移動,所以當年踩Roller 被喻為拍拖溝女必去地方,尤其女仔借故就間接示愛。孖碌溜冰鞋成隻腳咁闊男仔要企穩易過借火,學識重心左右移咁前後溜同埋轉身停已經得,計數仔第一次去就學識,無咩難度。你話玩到人地快溜跳起轉幾個圈落地唔跌花式表演咁就難,尋常跟大隊個方向轉住踩已經係好基本野。


我地唔係情侶但攬住咗好耐,我話妳點都要試下自己踩,佢仲撲前直頭攬實我話你抱住我踩咪得囉。唉,女仔之家妳真係唔要面。跟住仲話我楊康個名好得意,同埋講:(話個秘密你知吖,趙字係十四劃,唔係十三劃呀,哈哈。)我:( 哼,好喇吓,趙可盈,信唔信我宜家鬆開手由得妳响度比人撞到飛起?)   

 

趙字係十四劃咩?? 算啦,無謂深究。以前因為身份証設計冇咁複雜,有D 坊間技術可以改動張証上面資料同埋改相,用張真改效果好到普通人好難察覺,所以可以賣錢。一般四百到一千都得,我就本住大家方便同易甩手,只搵相熟二百一張。後來試過漲價到三四千一張都有,有D 沐咀甚至係賣自己果張,跟住自己再去補領,痴線  

 

其實過咗大半個鐘,唔知咁轉轉吓轉咗幾多個圈,我係拎住個頭後溜,一直要留意後面有冇撞到人或者比人撞,雖然慢但都開始有D 暈暈地,可盈開始意識到向前踩係舒服D,跟住鬆開我,只係雙手伸直拖住,開始照我頭先咁講咁做,單腳平衡另一隻腳踩,唔蠢喎,漸漸掌握好之後我地可以平排推進,可盈好開心咁話,(阿康,你睇,我識踩啦。)   


咁叫識踩? 哈,哈哈哈,我問佢妳食咗藥未?佢耶我… 又耶?不過咁樣搞一搞,我地又攬又拖手,如果咀埋話都幾順理成章。大約半年前計數仔打算識返個女仔做女朋友開始,由文文,重遇我家姐,跟住阿儀,阿儀走咗唔夠一個禮拜,又 ……。拖住可盈响場中順溜,聽住播緊音樂,幾陶醉,而且氣氛已經令到可盈個身靠向我,微曲的頭髮在飄揚,幾靚,睇真D,可盈除咗纯之外,原來仲幾靚女,點算好?


我有大任晌身,幫我家姐手,而且我對住可盈果D 全部都係大話,我冇可能成世做呢個楊康,諗深一層,我問佢妳咁大個仲讀預科係為乜?吓?考大學?做會計師?妳數學好叻咩?一連串關於佢問題,無他,我諗住幫佢達成佢願望,分散佢注意從而甩身。


踩完出返嚟行咗陣已經傍晚6點,可盈好自然咁拖住我隻手咁行,我冇話過我鍾意佢,但晌呢刻我又唔想拒絕佢。佢想讀書,但做會計師好似唔一定要讀大學先做到,聽講有D 初中高級公開試,妳考晒過晒或者已經可以先做會計,做幾年熟咗之後再考會計師都得喎。  


呢個時候我先知可盈英文原來好好,抛咗堆唔知咩「掃嘥阿池卧扶瓦坑亭」出嚟,我叫佢咪住等等先,我接唔到呀。可盈笑笑口話佢已有打算,細個要幫屋企所以有段時間出嚟做野,到後來阿爸搞生意搵到錢屋企環境好咗,所以可以讀返書,不過屋企唔支持佢讀,話遲早要嫁人生仔,讀咁多書做乜?  


係佢自己想讀,而且,佢知道會計師呢行係無分年齡,做到六七十歲都得。呢番說話出自呢個識咗幾日可盈把口真係難以置信。我摸摸佢額頭,再捽捽自己耳仔,死囉,妳冇發燒話就一定係我有幻聽?


呢個時候可盈講到佢熟悉範疇就好似變咗第個人咁,充滿自信,對眼閃閃發光,日光日白差D 以為佢見到D 我見唔到野,滴汗。可盈更好驕傲咁撓住我手臂話:( 行啦,姐姐個世界係你呢D dee dee 唔會明白,哈哈。) 真係比佢激死。


行哂德福再去淘大,買咗兩件衫,可盈問做乜買件樽領衫? 我話陪我去打枱波吖,手痕,好耐冇打。而可盈提議不如打保齡,碌錢喎。放心啦,姐姐有錢。結果我地要去睇午夜場,旺角卡門。


呢套阿盈話好想睇,或者因為有劉德華張曼玉啩?套戲講古惑仔,講義氣,講一心護住做細烏蠅最後捨身成仁大佬華仔,從可盈睇緊戲面部神情睇,佢都曾經為過兩個咁衝動,一心想做大事麻煩細佬而煩惱過,而唔知由幾時開始一入到戲院我總係手多多,不過有咗文文果次經驗就知要錫咗咀仔先人地先肯比你任摸任樔,個身仲會軟哂添。  

 

可盈胸部幾大幾挺,腰又幾實冇乜肥肉,比起文文同阿儀,可盈質感上係好好多,但我突然諗起我家姐,真掃興,而且阿盈仲傷感中,過咗手瘾之後都係專心睇戲罷啦。散場後,要送佢返去,夜麻麻搭小巴出旺角,再去上次佢搭車小巴站,佢話唔使送,我話痴線,香港治安好好咩?一定要。講完,可盈再嚟一個擁吻,再話:( 阿康,我鍾意你。)


鍾意我?呢句說話呢半年有六個女仔對我講過,我拒絕咗三個,開始有D 麻木。我呢D 男仔如果我係女仔我都鍾意自己啦,何况係妳地。可盈含住舊襪咁講又别有一番情趣。可惜,我有苦自己知,玩玩吓好喇。  

沿途可盈一直依偎住我,只記得佢話咩會收埋隻杯,我估係同頭先套戲劇情有關,我掛住搏懵應該睇漏咗。落車,行到有條長長石級果陣,可盈話:( 揹我。) 就跳上我背脊,真吹漲。小姐妳報大三年的話妳係屬羊咋,等我肚餓隨時就將妳煎咗做羊扒嚟食。  


不過,世事往往出人意表,到可盈屋企樓下遇到一個男仔,係佢識我我又識佢… 阿立?

 

阿立係咩人?幫我家姐手其中一個蛋散,為人衝動好勝,多口但又不善詞令成日開口挾著脷。阿立見到我同佢家姐一齊返已經眼超超唔順超,可盈呢個時候就大家姐上身咁一輪咀話佢做乜咁夜返?做乜呢樣做乜果樣……仲話:(叫人啦,康Sir呀。)

 

阿立碌大隻眼?我搶先打完場:( 今日星期六後生仔緊係多節目,兩點幾返我地咪一樣,無事無事。) ( 我同妳家姐係普通朋友,玩夜咗咪送佢返嚟囉,咁咁咁。) 阿立一陣奸笑,話:( 家姐妳返上樓先,我有D 野要同未來姐夫傾傾,阿康Sir 係嘛,啤酒啱唔啱,過果邊吖。♡)  

 

我:(哦,阿盈妳上樓先,我同阿立傾完再打比妳。)

可盈:( 你點知佢叫阿立?)


點知? 對於講慣大話計數仔嚟講要拆解唔係問題。但今次可盈個反應出乎意料咁快,佢話:(哦,梗係你個死仔犯咗事比人拉過啦… 。)就衝前拉住阿立件衫拳打腳踼,出手狠辣尤如大婆打小三,呢個可盈果刻我先知我真係睇佢唔透,明明笑起上嚟幾嬌俏可人,惡起上嚟原來咁兇狠。  

 

我隔住佢地中間都擋唔住可盈個來勢,而且覺得佢有D 失去理智咁,因為扯到阿立件衫就嚟爛。點好?我抱起可盈,抱到佢雙腳離地都未得,索性再咀埋去,輕聲咁話:( 深呼吸 ,唔係世界末日,無事) 咁可盈先冷静落嚟,真恐怖。


我作個簡單大話,話阿立係晌巴士執到人地個書包做好心拎去差館報案,無事無事。由激動到愕然到冷靜咗之後阿盈開始眼濕濕,佢真係相當眼淺,驚又喊,感動又喊,激動都喊,水造 佢推開我話你地去傾啦,咁夜唔使打比佢就自己一個行返上樓。  

 

我同阿立呆哂咁你眼望我眼,我地去附近開到好夜的士多買啤酒,阿立開口話果個係佢家姐,意思明顯係提醒我唔好搞佢,我答佢我明白,放心,我知點做。阿立仲話佢家姐係有情緒病,起源响當初老豆迫佢唔讀書做野開始,家姐忍忍埋埋咁多年就出問題,其實家姐讀書成績好好,睇書自學都學到好多野,宜家半工讀儲錢想讀大學,所以……。


哦,原來係咁,唔怪之得我第一眼就覺得可盈係個好女仔,都估啱一半。


當年精神病無分得咁仔細,情緒病呢個名詞係後期先出現。查實見可盈幾次係察覺佢有時情緒特别高漲,低落就低得好落。不過,我細個始終係咸濕,有個可以攬住女仔陪入場睇戲,梗要搵D 甜頭,嘿。

 

我冇心幫人教仔,所以阿立講咩我只係敷衍佢,係呀係呀,直至佢問起羅拉姐(我家姐) 係咪真係我家姐?我抬頭望望個天,我話雖然唔係親家姐,但如果有需要時就算要我去擋子彈亦冇問題,係上天賜比我地緣份。

不過點都好,我話:( 既然你家姐咁渴望讀書,相信你阿爸都想你讀,咪好好地讀囉,行古惑冇幾多個可以行到一世。) 呢條友仔話牛高馬大仲返學?讀咩吖?由小二讀起吖?我:(哎呀,我頂你吖,做乜你資質同你家姐爭咁遠)


阿立知我係咩人,而佢就算點壞都好,親家姐喎,知道點都唔想自己家姐有咩事。我請佢放心,我識佢家姐的確係偶然事,更知道可盈係個好女仔,放心啦,我害豬害狗都唔會害你家姐。相對,阿立係幾好奇我有D 咩料,做乜可盈會以為我係差佬?哈哈,秘密。  

第日我打比可盈交待返妳細佬係真係以為我係妳男朋友,特登想試探下我對妳係咪玩玩下,咁囉,妳細佬幾有妳心。可盈:(咁… 咁… 咁,你點答?你係咪我男朋友?)

…… ,我諗野其實唔係咁快,由其可盈呢個問題,答係的話牽連甚廣,仲會打斷我幫家姐呢個願望。答唔係,見過幾次出過街可盈有種吸引力,楚楚可憐柔弱美。唉,我話不如出嚟先講。拖返D 時間想清楚,究竟係咪應該坦白同佢講。畢竟,我唔係個咁鍾意講大話人。  

 

地點 ,今次約晌花墟球場對上大坑東遊樂場,平日得D 人跑步,地方大,晌果度傾。而且,撞見可盈做兼職地點亦晌附近,仲有警察俱樂部晌隔離,一五一十講清楚。  


一路行一路諗,仲用銀仔掟公字,掟兩次都公?坦白?但唔係我宜家個意願喎。或者當年我見女仔唔多,親戚之中冇乜,除咗讀書同學,鄰居,朋友仔家姐細妹,去開舖頭入面妹妹仔姐姐仔,加加埋埋大約百幾二佰個,唔多。  

 

但係可盈有種靚係難以形容,真係隨街識都有好野,或者將來佢成就好高,更確確實實係個發育完成女仔,我摸過所以知道。  


待續 ....


 回首頁 

0 則留言:

發佈留言

歡迎表達意見

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁