2021年1月20日星期三

09 【 誰珍惜的彩霞】

【誰珍惜的彩霞】01

細個頭髮生得快,三個星期左右就要剪一次,打波游水方便吖嘛,打交亦唔使驚比人扯頭髮。雖然成日比人讚靚仔,但外形著衫我從不注重,所以,過咗三個星期後,唔剪,剩係洗頭。  

因為想合心意,試過好多飛髮鋪,其實舖頭唔重要,剪果個先重要。直至遇到阿萊,我地交換電話,以後佢去邊度做我就去邊度剪,唔剪其實好唔舒服,洗囉,洗得多會快長,個個禮拜一得閒就去,而阿萊建議每次修一修,漸漸更指定一個洗頭妹專幫我洗,個洗頭妹就叫阿霞。


【誰珍惜的彩霞】02  

阿霞笨手笨腳,成日比舖頭人呼呼喝喝,樣幾細個,似菲律賓人種,幸好操到一口純正廣東話同比較高瘦一D。我指定佢洗,順便同佢傾吓計,搞到阿萊以為我鍾意呢種女仔,所以好配合。加埋我係熟客,而阿萊又係後生仔,後來佢仲自己開舖添。  

阿霞,成日一副愁雲慘霧樣,日日好似死老豆咁款,有冇咁多老豆吖妳? 新舖帶埋佢過嚟係因為我幫口,慢慢教囉,唔識可以教到識。熟咗之後阿霞間中先夠膽主動問我個頭仲有邊度痕。


【誰珍惜的彩霞】03  

兩個月洗咗十幾次,明顯係長咗D D ,因為本身頭髮厚,阿萊成日修剪到手都軟埋,睇見死人鄭伊健雀一聲就留長咗,假髮嚟?話晒我短時間失戀咗幾次,係時候搵搵當初的姐姐仔安慰一吓,約佢地食飯,食完比佢地拉咗上佢地個竇度,試戴假髮睇吓長頭髮個效果。  

戴完,我先知原來係咁唔舒服,有個仲話不如捉我化粧,果陣明白女仔化粧係要搞咁多野,要修眉劃眼線搽粉底打陰影又搽埋唇膏,似乜?哈,似人妖囉,不過佢地就話我咁樣好靚,咁梗係,我喎。再離譜D 就話要著佢地D 衫同戴埋個罩,呢吓真係頂唔順。最後佢地問我進展點?我話得啦,已經有目標,邊個,我心想就係阿霞。


【誰珍惜的彩霞】04  

到暑假先學人留長頭髮,唉,你話係咪犯賤吖?有次洗完頭走咗之後發覺好似漏咗野,再返去見剩係阿霞一個响舖頭執緊野,差唔多準備鎖門,我拎返個袋之後同阿霞一齊行。我話朝晚都見佢,妳返好多個鐘吓喎。阿霞話冇計啦,自己乜都唔識,第度又未必請佢,返多D 鐘數可以賺多D 錢。又係錢。我話,如果有個地方一個禮拜可以賺到呢度一個月人工,妳制唔制?  

阿霞漫不經心咁答:梗係制啦。我再嚴肅D 講,不過件事妳絕唔可以同任何人講,得唔得?而且主力係夜晚返工,要化粧。呢吓阿霞先知我講真,拉住我,用好肯定語氣講:制。我見咁,我話份工有時會比人摸手摸腳喎,呢次佢仲更大膽話摸埋個胸都冇問題,雖然佢冇乜。搞到當時我比佢嚇一嚇,就叫佢捉住我隻手放晌佢心口証明,阿霞二話不說照做,真係好等錢使。  


【誰珍惜的彩霞】05  

阿霞叫我再講多D,而我望住我隻貼緊佢胸部手,唉,呢個女仔真可憐。阿霞講,其實平時呢度有D客都借D 以搏懵,摸吓屁股,習慣咗。但驚果度佢未必做得嚟,我話呢層到時會有人教妳,最緊要妳聽人教同埋聽話,錢就保証妳一定賺到。阿霞笑喇。  

行到到佢屋企樓下,舊樓,好殘,佢話係八個人迫埋二百幾呎地方,再話,呢份工要佢做乜都得,然後望住佢行上樓。今日阿霞對住我講說話比平時去洗頭十次加埋所講野仲多,到果刻我先發現,我原來仲未係好了解女仔心理。


誰珍惜的彩霞06  

咁,開始要部署。先等阿霞邊日唔使返工,然後約定D 姐姐仔見面,再由佢地包裝下先,然後正式帶去比家姐過目,呢日過程就係咁。

包裝緊過程中阿霞一D 怕醜跡像都冇,甚至換衫果陣我在場亦毫不猶疑,想像唔到原來佢真面目係咁。以前我晌受訓期間D 姐姐仔都知係冇辦法可以色誘到我,除非我自己想睇。  

初步訓練阿霞仲順理成章由我扮成男顧客,一坐低阿霞又捉住我隻手放晌佢胸部度,D 姐姐仔即刻話唔使咁,係咁咁咁……。一班女仔,要混熟係容易最後,我叮囑佢地要好好睇住阿霞。阿霞起身,行埋嚟錫咗我一吓,講咗句:多謝。  

 

似乎,彩霞天生係做呢行材料,咁將來,誰會珍惜佢?

 

 

 彩蛋上集  

包裝完阿霞煥然一新,佢本身高高瘦瘦,膚色較黑,勝在年輕,19歲。家姐過目後ok,四日後返工,所以阿霞即刻以有急事要返鄉下為由向阿萊辭職,要扣錢都冇辦法。

 

一星期後又托人帶個信封比我,齊頭三千。然後,其中一個姐姐仔話有野要我幫手,係我先幫得到。上到去,阿霞响度,幾個姐姐仔拉我埋一邊講,阿霞想做木魚。咩木魚?聽到我一舊雲?然而,佢地話我咁大個仔應該明,仲話阿霞係指明一定要我嚟做?「做乜?吓?等陣先,我有幾個月冇做過喎,唔知……」。跟住D 姐姐仔就出哂去,間屋剩低我同阿霞。

 

 

彩蛋下集  

阿霞,我地面對面企晌度企咗好耐,我忍唔住開口先,不如妳搵過第二個,就轉身想走,阿霞喊住咁拉住我,求我幫幫佢。「我…… 呢方面其實經驗唔多,唔係好叻咋」。阿霞:「佢地話你得㗎,係呢方面天才……,我…… 只係放心同你 …。」

 

D 仲跪低求我咁制,咩世界吖宜家?呢班姐姐仔之前又噏咗D 乜呀?唉,我見咁,冲涼先啦,阿霞:「係,知道」。就開始幫我除衫,然後D 口吻用詞就完全熟到好似個熟手技工咁,呢個衰妹學洗頭學兩個月都仲係好論盡,學呢D 就唔使兩個禮拜。

 

服侍我冲涼,我摸佢,有女仔反應,咁,唔硬咩唔通?冲緊先出次火,出到嚟又識著條底褲再披條巾圍住上身,要我瞓响床幫我按摩一輪,妖,我話妳做乜做到咁好?阿霞一個簡單理由:「脱貧」。

 

Ok,我明白了,就為人為到底。果晚我地玩得好開心,但係,當時我心入面諗緊,其實係可盈。



回首頁 

0 則留言:

發佈留言

歡迎表達意見

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁