2021年2月9日星期二

11a【念慈1】計數仔系列

 【念慈】


我點嚟?我都唔清楚只知道有日突然眼前一閃出一個畫面,我望見我正晌龍翔道黃大仙地段馬路中某個位置有架貨櫃車正以時速一百嘅速度向我衝埋嚟,點會咁?仲有時間諗?避啦 ,距離十五呎左右咋。咦?呢個身體?手腳咁短嘅?仲有十二呎,雖然減緊速,但撞埋嚟一定冇命。因為高速公路,左右都有車,扭呔後果可能仲嚴重。


七呎距離,係時侯要郁,我坐低個身,左腳先跳再右腳發力向我右手邊打横旋轉跳起,腳抱膝僅僅避過,背脊落地順勢碌去行人路果邊。貨櫃車响我跳起個位置一個車位後刹停,我驚魂甫定,司機從跟車位個窗望出嚟 問我「細路,你有冇事吖?我望望自己,冇事,我答佢我冇事,但當我一起身,眼前一黑,我冇咗知覺。


然後,我好似沉睡咗好耐,直至有日我覺得好似比人打緊,手腳背脊都好痛,點解嘅?我開眼睇,有個肥仔正壓住我對我拳打腳踢,乜野事吖?佢隻左手手掌正壓住我心口,右手想兜頭打埋嚟。危險,隨時會冇命。我下意識知道我手腳郁得,吼佢就嚟打到我塊面果陣我扭頭避過,然後我左手捉實佢按住我嘅左手中指,右手捉實佢食指,出盡全力向兩邊扯,聽到清脆嘅骨折聲,哼!打我?


我推開佢再起身,佢痛到劏豬咁聲,附近有十幾個細路?只不過,高度,點解我會同佢地差唔多高?我幾大呢?我再望向响地下典來典去果個死肥仔,你老味,打我?就出拳打返佢,力度比我想像中細,呢個身體同我個意識唔配合,咁 ……,我係邊個?

 

我望望周圍,有個細路旁邊有枝木棍,我叫佢執起拋過嚟,呢吓個肥仔知驚喇,猛話唔玩起身想走,走?我兜野敲落佢波蘿蓋,佢即跪低,走?跟住有理無理亂棍係咁扑落去,哼!打到我夠皮果陣,有 師奶走出嚟,係 細路嘅阿媽啩? 見我揸住枝棍,肥仔瞓咗晌地,就拉返自己個仔走。

走剩四個,我問佢地講,我係邊個 ? 」。班細路異口同聲好開心咁話「大佬,大佬」。你幾個係我細佬?


今次冇再暈,我開始幾好奇我係邊個?點解我會晌度?  細路話「好囉,以後再唔使受個肥仔氣。」到肥仔家長都出埋嚟, 細路拉我走,啊,呢附近係木屋區直到走到一間兩層高嘅木屋前面,佢地話我係住响度   「返屋企避吓先,我地聽日再玩過。」就四散。


一頭霧水。有個女人開門,問我:「又比人打嚟吖,成身污糟邋塌。」我:「又比人打?我會比人打? 喂,妳係咪知我係邊個?講,我係邊個?」個女人:「哎呀,你個出爐鐵 …。」就向我郁手郁腳,呢 簡單招數我點會擋唔到避唔到?


跟住,肥仔 家長搵到嚟,話個女人個仔打到佢地個仔成身傷晒。個女人就話:「好笑喇,我個仔11歲咁細粒,點打到你個14歲牛高馬大重佢成倍個仔吖?」嘈緊果陣附近有其他街坊拖埋佢地 細路出嚟,指責肥仔家長「平時你個仔蝦人果陣,我地找你晦氣,你咪話係 細路仔玩吓,有幾傷啫。」「大嬸,做人公道 好。」越圍越多人,起哄係咁數臭個肥仔父母,有兩個大叔埋嚟我度拍吓我,「喂,細路,淡定喎,做得好吖。」哈哈。梗係。

 

但係,疑惑緊嘅我諗緊一個問題:「我係邊個?」街坊之一:「計師奶,你個仔今次威水啦,為民除害。」我:「計師奶?我姓計?」人群四散之後返入屋,呢個計師奶沾沾自喜始笑喇。「衰仔吖,今趟又幾叻仔喎」。搞咁耐我都幾疲累,挨晌張椅度坐坐吓就瞓咗,跟住又冇咗意識。


到再有意識就係晌徙置區,有十幾個十四至廿歲嘅後生仔圍住,我面前有個沐咀,旁邊 友仔呐喊助威,「傻強,砌低佢。」我身後 友仔就,「數仔,快 打瓜佢。」哦,比武招親吖?我留意到我手腳比最初果陣長咗,個人高咗,靈活度亦好咗,好,試試力度,同傻強埋牙搏拳,唔,有力咗,但比對手次一皮,中佢五拳瞓低果個肯定係我,呢場交要智取。


打打吓閃過一個畫面,有個女仔同兩個麻甩佬打交場面,睇唔出咩門派,不過幾實用。其中一招,纏,用上臂夾住佢一隻手埋身重擊打中隔甩底,自由搏擊我幾時學過?仲諗?打低咗佢先講。


嘿,呢個傻強出拳有板有眼,似乎食過夜粥,工字伏虎拳?洪拳,幸好,火喉未夠,力就有力,不過打唔中我又有咩用?佢馬步穩出拳直,要避要唔難,但點打中佢?唯有令佢馬步唔穩,同埋,佢好似好怕人地痴身,打咗兩分鐘睇通佢拳路,嘿,你死梗喇。

 

你馬步穩一定要靠雙腳,一係打到你離地,一係瞓晌地,咁仲有咩馬步?由最初佢野野出盡力,三分幾鐘後佢力度開始減弱,我只用七成力格擋,此消彼長,係時候分勝負。我吼佢又紮馬炮彈式出拳果陣,我仰後避開雙手捉住佢手腕,跳起再雙腳撓埋佢手臂,横身拉跌佢個人,落地我發力一扭,佢呢隻手就甩骹。

 

佢單手點敵我雙手?佢挣扎甩開我後想起身,我會比你起身? 我再衝埋去捱佢一拳但從後箍到佢條頸,壓低佢之後我再雙腳不停郁係咁轉圈,我地兩個人就好似一枝圓規咁晌地下轉,我扣實佢條頸越轉越箍得緊,到佢差唔多暈果陣再捉實佢個頭就咁落地,咗七八吓 一堆人過晒嚟分開我地。而我都用力過度,又開始想沉睡。

 

我唔想再失去知覺冇咗意識, 摸摸身上有抽鎖匙就用鎖匙响我手臂上劃幾條血痕,再起身攞起附近嘅可樂樽倒 可樂响自己傷口上,我知道痛係可以令我保持清醒。

 

三次經歷,我開始推測來龍去脈,第一次差 比車撞死,大約九歲。第二次打肥仔,從其他人口中得知十一歲,姓計。今次佢地叫我數仔,大約十五六歲。我究竟發生咩事?記憶做乜斷斷續續?

 

隻揪抽完,我呢邊原來得四個人,事緣似乎之前有 爭拗,雙方議好以隻揪方式解決,公平啦,唔係以人多蝦人少。而且傻強亦應該係佢地當中最好打嘅一個。我 朋友扶起我之後就走,去到公園坐低問我做乜咁犀利抽得傻強?我話:「超,打交我會輸咩?」佢地哈哈大笑,「數仔,你成日輸啦,次次打兩野就投降。」

 

我「……。」

 

 

 

 

數仔? 姓計?計數仔? 咁冷門嘅姓都有?我依然刻意整痛自己保持清醒,我要搞清宜家狀况,所以盡量問佢地關於我嘅野,我 ……,似乎係上咗另一個人身,咁,我係鬼?

 

一步步推敲,呢三個朋友似乎由細玩到大,佢地知另一個我好多野,而我每次出現原因就係另一個我感覺到危險,佢搞唔掂所以我先可以出嚟, 咁懦弱嘅人我真係唔鍾意,但點擺脱呢?打完傻強其實我都周身傷,佢地要返屋企,咁我返邊度?我話我頭先可能撞親個頭,宜家乜都唔記得,由佢地帶我返我屋企先,跟住佢地先走。

 

「唔好瞓吖,數仔。」「哎呀,唔係,我唔係叫數仔,咁,我係邊個?」我個意識比呢個身體成熟,應該大佢幾年,佢十五的話我應該係十八九歲。

 

果然又見到個計師奶,入屋仲見成村細路,吓?細佬妹?困晒响面積二百呎嘅徙置區單位,間屋一眼睇晒,點住人吖?喂,冲涼房响邊?吓,出面?我指一指個細路,攞我條毛巾同 衫,沐浴露出嚟比我。我要沖涼。

 

終於有塊鏡,我見到自己,乳臭未乾,黑黑實實,幾靚仔,都好,起碼唔樣衰。沖沖吓本來個數仔意識開始返嚟,我要爭取同佢談判個機會,最起碼,我唔要再做佢替死鬼,吓吓惡嘅先搵我出嚟,迷迷糊糊之下,我又沉睡了。


直至到有人叫我楊康,21歲,我再次有意識,係,冇錯,我應該係叫楊康。顯約見到呢個女仔,幾靚,係我女朋友?我諗冇錯,一定係。但主導果個叫數仔嘅人做咗個同佢分手嘅決定?豈有此理?


「可盈」…… 我前後清醒嘅時候只有四次,今次無論如何都要搞清楚。「可盈,我鍾意呢個女仔,你做乜同佢分手?」更開始察覺到呢個數仔雖然靚仔,但唔多鍾意照鏡,或者,响佢一個人照到個倒影果陣,我就可以出現。出場咁耐我都係以打交為主,「哼,契弟,打贏果個話事吖。」

 

估唔到主體數仔真係幾聰明,知道我會出現個原因係保護呢個身體,對外打人可以毫不留力,可惜宜家打在你身卻痛在我心,谷鬼氣。無呢幾年間佢係有進步,不過講打我楊康仲高佢一班,但就投鼠忌器,點吖你,勝之不武吖。


單獨,獨處,照到鏡嘅時候,而且,主體數仔亦開始意識到有我嘅存在。咁我楊康,其實算係咩呢?性格分裂?我係佢九歲之後出現,九歲之前呢?佢又會唔會亦只係一個人格?我地身上可能唔止存在我地兩個,越諗越複雜。

 

真係荒天下之大謬,對付傻強果陣出現過個畫面,果個女仔係你家姐?但响我地決鬥果陣,你暈咗嘅時候你老豆明明講過你只得一個阿哥,冇家姐喎?咪扮有乜叉野信念啦,唔係有我守護呢個身體你一早就死咗幾次。


唉,形勢比人強,可盈,楊康,金庸射鵰筆下人物。哈,女主角係穆念慈喎。吊那星,雖然我宜家意識強咗,但仲未可以隨意主導呢個身體,如果我係鬼,或者一堆靈魂可以自由上其他人身就好,谷鬼氣。

 

我嘅出現亦擾亂咗呢個數仔思維,一個咁嘅阿May 都令佢驚成咁,而且周街 玻璃鏡面嘅廚窗又多咗,你一條友嘅時候我開始可以出現,你仲留長頭髮搞到咁嘅死款,嘿。係喎,既然我地存在晌同一軀殼入面,你嘅記憶我都應該可以搵到,記憶資料庫响邊呢?

終於令到呢個數仔要防範我,開始有籌碼討價還價,有件事好奇怪,我係好似跟埋佢一齊成長,每次一出場就自動大佢幾年,奇怪?最初我嘅出現係為咗自救,我係基於佢潛意識而產生出嚟?咁即係,我即係佢,佢即係我?喂,咁應該大家有份用先係喎。

佢比我煩到要再次同我傾,哈哈,咪以為你惡晒我就冇你符一齊好好分析吓我地點解會咁,Okay?我可以保証我會繼續做好保護你呢個角色,你不如都講吓你嘅人生究竟想點,追返可盈真係冇可能?而且呢個身體或者仲有其他人格出現,我睇我地原本果個可能係好怕事,所以先會產生你同我出嚟。

技巧,畢竟我大你幾年,今趟我講得有冇道理先?

喂,成套故仔仲未講到念慈?你咪嘈吖,睇唔到我地開緊會咩?我睇返你記憶, 你識過好多女仔,留一個可盈比我真係唔得?我亦係佢唤醒出嚟。講真,我仲大你幾年,救你幾次,你應該當我親哥哥先啱,恐龍讓梨吖,知冇?慣駁咀駁舌嘅數仔冇點駁我,或者佢有佢想法,「喂,幾時肯剪咗果堆頭髮吖,好肉酸吖你。」哈哈,寸親你咩?呵呵,你都寸得人多囉,好好享受吓。

 

就咁,宜家冇野做嘅數仔又照平時咁周街盪,一係搵女,一係搵食,但我開始可以多次晌佢日常個意識出現,只要你見到有自己個倒影,精神病?嘿,冇返咁上下聰明嘅人邊可能有呢種病?話自己有果 你捉佢毒打一輪就乜病都唔會有,信我,呢個方法萬試萬靈。


終於捕到呢個機會,呢日數仔一個人出到尖沙咀,唔知想做咩,只知道佢晌咸圍附近遇到幾個學生妹晌度鬥踢腿,有個踢到鬼咁高,數仔行過講咗句:「走光喇。」個學生妹追住佢問「你睇到咩?」成個賊咁嘅數仔話:「白色,圍邊有好多黑色污漬。」個女仔:「咩呀,紅色運動褲嚟,邊有污漬吖?」仲嗱高條裙邊露出條短褲。數仔:「宜家咪睇得一清二楚囉。」其他學生妹又走埋嚟話「乜你咁衰?裝人走光都有嘅。」「念慈,我地唔好睬佢啫。」

數仔成身震,而我發覺我好似有機會再次控制呢個身體,機會或者只得今次,做咩好呢?「念慈?楊康?呀,係吖,果張身份証。」我控制佢隻左手响褲袋抽出果張身份証掉落地。念慈即刻執起,「你叫楊康?」


數仔知我搞鬼,我比個意識佢係話「我有可能隨時搞到你搵食失手,比我主導一日咁多得唔得?」數仔佢想搶返,但我用意念極力阻止佢,當然念慈亦冇咁易比佢搶到。「咁,不如等我攞返啦,你合埋眼一陣就得。」其實我都唔確定我地係咪可以咁樣交換到靈魂,不過試吓無妨。

 

得,掂咗,宜家個身體同說話可以由我控制。念慈:「哈哈,你仲唔死,我揸呢張野可以去告你偷窺我裙底。」我:「係咩?乜有呢條罪咩?夾硬執咗人地野據為己有嘅盜竊罪就有。」「妳真係叫念慈?」


以數仔唔錯嘅外貌眼定定咁望住一個女仔咁問,念慈迷惘咗,我搶返張証袋返褲袋。念慈「喂呀,奸矛,你偷襲人。」我攞起數仔個銀包,内有三百幾蚊,使晒佢啦,錢又唔使我搵嘅,就話:「最多請晒妳地食野當賠罪。」

 

我咁講,其餘四個女學生都圍埋嚟,有兩個同念慈一樣眼金金咁望住我,私私細語咁話:「幾靚仔喎,好似鄭伊健。」另一個含蓄 ,但五個當中就梗有個標奇立異「超,咁叫靚仔?成個乞衣咁。」嘿嘿,呢個短髮妹梗係身痕頂喇。


念慈同佢同學講「喂喂,佢叫楊康吖,好橋吖呵?」同學答:「苗喬偉做果個?」「冇佢咁黑,佢又冇人地咁高,咁咁咁…。」五個女仔,一又三分二個墟,睇吓,我數學幾好?我話:「行啦,想食咩吖妳地?」短髮妹話梗係去酒店食貴野,我望望佢,再同念慈講:「呢個不男不女嘅人妖,妳識佢?」


念慈拍拍我膊頭話「你咪咁衰啦,阿蘭都幾靚女吖。」我望住念慈:「講靚,呢度邊個及得上妳?」講完念慈面都紅哂。溝女,我都有一手,咪以為係得你數仔專利。


最後我地去附近糖水舖食糖水,蘿白糕紅荳糕,係念慈話:「就算人地請,都唔好食人地隻車啦。」但已經唔太敢正面望住我,佢 同學開始笑佢「有人好似好鍾意妳喎。♡」念慈:「耶~~。」

 

正常女仔係細食 ,我地六個人食食埋埋加埋張單唔使一百,當時 物價幾平?佢地吱吱喳喳問我曬咁黑係做咩,消防員?短髮妹頭先比我寸過就一味頂到行「超,咁長頭髮點做消防員吖?未入到火場 頭髮就已經燒燶哂啦。」哈,又幾有道理喎。


咁,一個二個有自我介紹,我問妳地係果間嘉諾撒女校讀書?佢地話唔係,係九龍塘某間中學,仲叫我得閒去接佢地放學,望望念慈,哈哈,佢怕醜到想搵窿捐。念慈係註定要同楊康一齊,小說同電視劇都係咁講。

 

待續 ....

回首頁 


0 則留言:

發佈留言

歡迎表達意見

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁