2021年2月14日星期日

11b【念慈2】計數仔系列

  【念慈2】計數仔系列


食完,已經差唔多傍晚六點,佢地要走,有個高妹話「記住吖,我地讀乜乜中學,放三點三,你要嚟接念慈放學吖。」兩個兩個 1 pair,短髮妹自己一個,臨走我都仲要寸吓佢「喂,短頭髮果個,係男人嘅就送晒佢地返屋企先,知唔知吖?」呢餐食得真係開心,做人,原來係咁過瘾。


佢地走晒之後我再次閉目換返數仔出嚟,開始掌握到可以點同數仔心靈交流,我地係同伴,係戰友,但不是敵人。而且我更明白其實我可能唔屬於真實世界,留返原位,又唔使食,又唔使搵食,煩惱都少。或者就好似做消防員咁,冇危難果陣根本冇野做,只係間唔中出嚟拯救吓個地球做吓英雄,咁幾好吖。

數仔見我守信用,我話使咗佢一百蚊,佢話佢知,佢見到…。佢滿懷心事咁話一日係24個鐘,我用咗兩個鐘唔夠。我話佢「咩事吖你,咁婆媽嘅?得啦,我唔再同你爭主導個位,Okay?」

雖然我同數仔兩位一體,但思想係獨立,大家唔知對方諗乜。而且,我晌入面仲可以入佢記憶資料庫當睇Vc咁睇吓過去事跡,單單都好有趣,十七年幾,有排睇,我唔使食飯疴屎,我樂得清閒。

不過,我過於活躍其實佔用咗數仔部份資源,就好似電腦 ram 咁,佢冇平時咁精伶,但,算數啦,我地又冇咩大事要搞。

難得今次可以保持幾日自我意識,我冇再晌現實中出現,心如止水晌度煲碟,哈哈哈,個傻仔原來比人罰過兩次洗廁所。有幾次同人打交好似玩雜耍咁,學緊邊個吖你?哦,唔讀書之後打過咁多份工,文文?咁肥嘅肥妹仔都鍾意得落?…… 家姐?


吓? … 羅拉? 果然係奇女子,怪唔之得你咁諗啦。突然有股力量扯咗我出嚟,我望到現實世界,我企晌一間學校門口,鐘聲響,下午三點三 ……?


咦?呢度咪念慈讀果間中學?搞咩吖你?輪到數仔比個意識我,叫我好好玩一個禮拜,佢撑咗咁耐都想學我咁休息吓,話當比佢放吓假。「點吖,你條友仔諗緊乜?」正一瘦田冇人耕,一爭就傻更更。我頂。


呢條咩街嚟?已經有十幾個麻甩仔响度又好似我咁等女放學,有 仲吹口哨,超,我唔識咩? 砵砵,吹唔到,哼,我遲早會識吹,好巴閉咩?一堆堆女學生出嚟,有 一出嚟就飛撲埋去,唉,前世未見過男仔咩? 我閉目想搵返數仔出嚟,閉幾次都唔得,暫時嚟睇意識仲係佢比我強,真吹漲。

 

「楊康,楊康…。」當日五個女仔其中一個見到我,佢咁叫附近好多人已經望住,好似係話,邊個咁沙塵叫楊康咁招積?咁我係叫楊康吖嘛,點吖?個女仔話「等念慈吖,佢就出嚟喇。♡」點呢?我比 咩反應好呢?


然後見個人妖阿蘭,高妹,同念慈差唔多高嘅秀媚,最後係念慈。佢好愕然,而且好怕醜。我一直望住佢,佢一直迴避我眼神。我「喂。」念慈細細聲:「咩呀?」我:「妳頭上面有隻曱甴吖。」佢信以為真嚇到大叫仲周圍郁,跟住知我整古佢仲追住我打,「哼!你個衰人吖。」打打吓我捉住佢隻手,「喂,我嚟接妳放學吖。」佢想整甩我隻手,我話「唔放,就咁行啦,妳甩開我隻手我好冇面。」念慈:「……。」

 

就咁,我捉住念慈隻手,但都幾唔自然,再望吓佢滿面通紅,我話:「咦,妳好似就嚟爆血管喎。」念慈:「依~ 你整到人地隻手好痛吖。」我另一隻手捉實佢前臂,再換一換正確拖手方式,「咁樣唔痛啦。」再話:「等埋妳 朋友?」

然後佢 同學行埋嚟話:「你地去拍拖啦,我地唔做電燈膽。♡」係短髮阿蘭特别口臭,「念慈,小心男人呀,冇個好。」嘿,咁我就話:「唔通人妖就有好喇喎?」哈哈,激死佢。

 

念慈拍打我:「喂吖,唔準咁對我 朋友。」

我:「哦,知道,聽晒妳話。」

睇數仔之前溝女 片咁耐,唔多唔少都學到嘢啦。

禮貌上,我對佢地微笑回應,念慈呢幾個同學仔 名好易記,高妹,秀媚,同頭先叫我的阿萍,人妖阿蘭,「高瘦平妖蘭」,哈哈哈,我有呢個諗法面對住佢地果陣又點會笑唔出呢?


念慈隻手比我拖住,含羞嗒嗒,感覺到佢隻手好凍,同佢塊面唔成正比。我又望實佢,念慈好唔好意思咁問,「你望咩吖?」我「冇,望吓我女朋友做乜今日咁靚之嘛?」念慈:「耶~ 學校門口嚟。」我:「咁又點,妳睇吓人地。」眼見頭先果十幾個麻甩仔已經全部有晒著落,嘿,我地係幸福嘅一群,當然如果要比較之下,有邊個個殻靚仔得過數仔?


我估當時念慈都係咁諗,我叫佢挺起胸膛企直,「妳男朋友晌呢條街,赢晒♡」自信嘅人係應該有自嘅表現。


我:「念慈。」念慈:「其實你可以叫我Celia。」我「..…,咁,妳姓施?」念慈「吓?你點知?」我「咁,妳諗住入香港大學?讀中文系。」念慈好奇怪咁話:「嘩?你咁犀利嘅?你真係乜都知喎。」我話:「唔好吖,妳入港大會做到港大校花,近近地讀浸會咪好囉。」念慈笑住咁話:「浸會又唔係大學。」係喎,一九八幾年浸會仲未係大學。

 

念慈以為係我氹佢嘅招數,笑得幾開心。問我係咪成日咁樣追女仔?我答佢一時時啦。但我好認真咁同佢講:「妳記住以後再拍拖唔好搵個名有個康字嘅男仔喎。」念慈笑住答我:「得喇,我以後唔搵其他男仔,好未?」捉得我隻手好緊,唉,又會錯意。其實又係,我呢番說話咁深奥,對當時情竇初開嘅念慈嚟講邊度聽得明吖。


不知不覺行到九龍城嘅蘭開夏道,我望住個街道牌,念慈跟住我望,我問佢知唔知個街名點解?念慈:「哦,係以英倫西北蘭卡士打一個……命名。」我:「A,唔係吖。」我面對面另一隻手搭埋佢膊頭講,「係難開…」再望望地下,「下道呀。」


念慈停咗陣「依,你真係好衰呀。」嘿,再衰 都仲有,呢度僻靜周圍冇人。我轉手面對面雙手攬住佢條腰,將佢拉貼我身,問佢「妳鍾唔鍾意我?」佢個頭擰左擰右話唔知,不過身體係最誠實,發慶,都幾滾吓。我地痴得好埋,咀佢啦,仲等咩?佢手郁郁,係個咀定住咁比我咀。


我想起一首歌

「夢裡隱隱見著妳,美麗如心中的愛人,

那相貌卻沒法心上印,

夢裡天天見著妳,似是曾相識的一個人,

那相貌暈得我一陣陣。」


可盈?已經煙消雲散,配楊康應該係念慈,小說都係咁寫。


念慈扮挣扎都扮得幾唔似樣,我一路咀一路摸,等我都嘗試吓正常男人嘅生理反應,體溫上升呼吸急速,「呵~ 呵~ 呵~」。街嚟呢度,有車行,有揸車司機經過「響鞍」再大叫「喂,就地正法啦,細路。」我問念慈:「好唔好吖?」念慈扁咀笑住講:「痴線你?」眼神係甜絲絲。


咁,我幫佢整理好 衫拍吓麈繼續拖住佢行。行到衙前圍道念慈問我:「呢條街呢?個名又點嚟?」我答:「哦,衙門前面擺幾圍,到我地第時結婚……。」再望吓念慈,佢塊面紅到關公咁,

我話:「該煨囉,妳就快變咗隻乳豬喇。」

念慈:「你就乳豬。」又追住我打。


拍拖真開心,難怪數仔樂此不疲。

我心諗「如果冇時限就好。」念慈望我嘅眼神開始自然好多,或者拍拖要做嘅野我地頭先都幾乎做齊,仲怕咩醜?而且,個男仔仲要係數仔咁嘅外型,我咁嘅智慧同口才,真係去邊度搵?我睇就算宜家叫佢嫁比我,佢都即刻應承,自信嘅人就係要有自信嘅表現。

我問念慈:「妳個念慈庵响邊吖?」念慈問咩念慈庵?呆咗陣,又打吓我「點解你可以咁衰 」佢答我佢住九龍塘根德閣。我:「哦?有錢人地方喎?」念慈話:「都唔算嘅。」我問:「屋企有車有工人有司機?」念慈:「係吖,仲有管家,因為我地有六間屋,管家每日要安排14個工人姐姐輪流打掃地方。」

我吞一吞口水「咁,咁,咁。」念慈:「放心啦,阿蘭佢地頭先會幫我同屋企人講我去咗補習,8點前返去就冇事,我地宜家有邊度去吖?」死啦,我可唔可以收返頭先果句說話?有錢女,Celia,未來港大校花,受萬人囑目,宜家比我隻手拖住,到我驚喇。念慈拖住我隻手搖幾吓發覺我硬咗……,係成個人,問我做咩?我…… 我可以點答?佢仲發現我出手汗,攞紙巾出嚟幫我抹,流露溫馨嘅微笑。

 

史唔係咁寫喎,呢個念慈或者唔係將來果個念慈,我突然思緒混亂。果陣機場仲响啟德,每隔幾分鐘就有架飛機响頭殼頂飛過,引擎聲令我清醒,忽然念慈問我,我鍾意佢乜?我望住天真無邪,有標緻面孔嘅念慈,「我… 鍾意妳成個人,頭先錫緊妳果陣我由頭摸落腳,我發覺我好鍾意妳…。」我頂吖,語無倫次,噏乜呀?但反而念慈又好似聽得明,低頭微笑,拖住手佢膊頭撞我膊頭,妳真係明我講乜?


救命呀,數仔,我宜家點收科呀?


我冇數仔咁經驗豐富,而且我個人生斷斷續續咁出現,加埋唔夠一個月,點算好?人地咁有錢。女仔一般認定咗你係佢男朋友就好自然有親暱行為,你唔使刻意搏佢懵,佢都自然會用身體嚟比你掂佢,我手臂幫佢擦佢痕癢嘅胸部擦到我就嚟甩皮添吖。


我:「乳豬呀。」念慈:「依~,我唔要呢個名呀。」我「妳紅到卜卜脆咁,唔係乳豬係咩呀?」四目交投,我地又好自然錫錫,我當時仲未睇到數仔之後嘅阿儀,可盈,彩霞…。覺得「數仔,念慈比文文正好多喇,係咪?」嘻嘻。


數仔銀包留有三千幾蚊比我,九龍城又多衫買,念慈著校服去邊都唔方便。同佢買 衫替換,去到一間幾大間的褲屋,我地入到去我見有幾大試身室,念慈揀好話去試,我比二百向一個店員行賄,話半個鐘之内唔好比人騷擾我地,得嗎?


個男店員知我諗乜,有錢點會唔得?念慈入去我跟埋入去鎖門,店員就推幾箱貨放門口,嘿嘿,念慈妳換啦,呢度安全


「你個楊康,色膽包天」,「係吖,吹咩?你又學吓吖笨。」識咗一日咋喎,當時女仔有咁開放?就係有。晨早已經比數仔外貌迷惑住嘅念慈心如鹿撞。念慈,在歷史見証下妳次次都係要衰响楊康手,乖乖地,好快就會習慣。

 

念慈外表斯文,但内裡就好「噢頻」,佢背住我由得我拉開佢校裙拉,露出底衫底裙,再一層層剝洋蔥咁,打鐵趁熱,幾乎唔比佢思考,我手腳唔停咁不停由頭摸落腳,十六歲的確卜卜脆,乳豬,我嚟喇。

 

我揞住念慈個口就做我應該做嘅事,直至聽到外面有把聲問:「邊個放呢幾箱野响度阻住哂?」鳴金收兵,我玩夠喇。咁即刻幫念慈著好衫,整理好自己之後若無其事行出去比錢,「就要呢條褲,呢度一百,唔使找。」拖住念慈昂然闊步行出去。

 

扑野會冇地方?爭在你識唔識搵,呢方面對我同數仔都冇難度,佢空置單位都搵到。

 

0 則留言:

發佈留言

歡迎表達意見

訂閱 發佈留言 [Atom]

<< 首頁